alltinomdenise.blogg.se

Vecka 2
 
 
Shit, tiden bara rinner iväg! Det är dax att utvärdera veckan som har gått.
 

Veckolista v.2

I veckan har jag:

..försökt att plugga lite. Jag har min sista hemtentan på Genusvetenskapen, men det går inte så bra, jag tar nya tag nästa vecka. Annars har jag åkt skidor och bara myst inne.

 
Veckans bästa:

Skiddagarna! Ena dagen åkte vi ute i skogen och andra på stranden, det var så roligt!

Veckans inspiration:

Sara Dahlström (hon har en blogg -fitness feministen)!  Hon är så jäkla inspirerande varje dag! Jag blir så glad när jag kollar på hennes dans -och träningsvideos på instagram och youtube. Hon ger sådana kloka råd och har sunda värderingar. Sjukt snygg är hon också:

 Hennes tattoo <3 

Just nu:

Sitter jag i köket framför paddan och funderar på vad denna dag har att erbjuda.

I helgen

Ska jag jobba och jag ääääär....inte taggad för fem öre. Shit nu blir en väl snart jagad med högaffel.

Nästa vecka:

Har jag alldeles för mycket plugg att ta tag i. 2 arbeten ska vara klar. 

1 dag ska jag åka längd med en vän, annars har jag inget speciellt inbokat. Jag hoppas att snön håller i sig, för att nästa helg ska vi ut och åka skoter. 

 
 

#1 - Simone

Hahaha! 💞 Och ja, älskar henne! 😄💪💖

Svar: Yaaaaas 😄💕💕
angustheberner.blogg.se