alltinomdenise.blogg.se

Underbara vinter!
Helgen var så rolig!
Min gamla barndomskompis fyllde 25 och hon hade samlat ihop några till en 25-års fest! 
Jag och en annan barndomsvän började med någon drink och prat hemma hos mig först, sedan drog vi in till schtan. Där spelade vi beerpong, dansade, men mest satt och snackade. 
Vid kl 01 drog vi på krogen och dansade tills det stängde vid 02.
Tack (igen!) snälla Mackan som så snällt agerade chaffis åt oss den kvällen! 
 
Jag skröt på lördagen att jag aaaldrig blir bakis. He he He.. förutom igår då. Tror det slutade snurra kl 14 ungefär. 
 
Igår på kvällen åkte jag, mackan och svärmor in för att kolla på bio.
Vi såg Ted-För kärlekens skull. 
Så bra och fin film! 
Jag älskar Ted Gärdestads låtar. Mamma spelade alltid dom när vi var mindre. 
 
Idag har det varit en sån härlig dag! Solen lyste äntligen och det var vindstilla.
Jag har velat haft ett par längdskidor nu ett tag och i helgen budade Mackan hem ett par åt mig, på en sån där köp -och säljsida på facebook! Så jäkla bra!
Så idag har jag och Angus varit ute på en lugn tur i skogen, han var lös bredvid.
Solen lyste på mig och hela jag fylldes av lycka. Där å då kände jag första gången på väldigt länge ingen stress.
 
 Mys efteråt <3
 
Nu ska jag fortsätta att laga mat. Det blir lax idag, mums!
 
Ikväll är det äntligen BodyWork!