alltinomdenise.blogg.se

Vecka 5
Jag ligger en vecka efter men här kommer listan för förra veckan, alltså v.5
 

Veckolista v.5

I veckan har jag:

 Förra veckan gick så jäkla snabbt! Jag tror jag gjorde någonting varje dag men nu kommer jag inte ihåg.. Det snöade ju och var snökaos från torsdag-lördag, så då hände det väl inte så mycket. Annars har jag och Agge varit hos våra berner-kompisar 2 dagar och sen har vi hängt med mamma, tagit sköna promenader och så vidare.  

Veckans bästa:

Helgen! Jag var ledig i helgen. 

Veckans inspiration:

Förra veckan inspiration var nog programet ”det sitter i väggarna” -mysigt med gamla hus som har en historia och någon gammal dörr, eller golv som ska göras om på ett ”gammalvist sätt”. Jag har länge varit inne på att ha nytt nytt nytt, men nu vill jag typ renovera gamla möbler och gå på loppis och hitta gamla guldkorn typ. 

Just nu:

Sitter jag vid köksön, jag sitter alltid här när jag ska göra den här listan har jag märkt haha.

  I helgen:

Helgen som var har jag varit ledig. Vi tog det väldigt lugnt. Åkte ner på stranden, skottade snö. Vi firade Marcus morfar som fyllde 90 år en dag. 

Nästa vecka:

Den här veckan har jag inte så mycket inplanerat. Ska jobba helgen. Annars ska jag försöka ta tag i lite skolarbete som ligger och väntar. Jag tänkte jag skulle börja sy ett halsband till Angus. Han börjar växa ur sina har nu och då köpte jag hem lite material till att försöka göra ett eget! Det blir spännande. Igår var jag in till stan med mamma och syrran, jag hämtade ut mina nya glasögon. Dom är så sköna och fina!

Aja. Nu måste jag ta tag i berget av disk.