alltinomdenise.blogg.se

Vecka 1
Hej hej! 
 
Vart inspirerad av syster Simone (in och läs hennes mysiga blogg!) att göra en veckolista, vilken smart idé!
 Ett mysigt och ett bra sätt att utverdera sin vecka lite grann. 

Veckolista v.1

I veckan har jag:

..Inte gjort så fasligt mycket. Jag och Angus har gått sköna och lugna promenader i skogen, vi har också lekt med Angus bernerkompisar en dag. Jag har jobbat lite också.

  (null)

Veckans bästa:

Att Marcus har varit ledig två vardagar p.g.a helgdagar! Det har inneburit mysdagar framför brasan och att alla tre har går ut till skogen tillsammans. 

Veckans inspiration:

Simone! till att göra denna lista! 

Josefin Lustig (från playmakers).. verkar vara en cool tjej, men hon har i alla fall inspirerat mig till att färga helblondt/vitt igen. Det är så snyggt! Jag ska ta tag i det.. någon dag. 

(null)lånad bild på Josefin. 

Vi var också till IKEA en dag och då fick jag lite inspiration och energi till det kommande badrummet och tvättstuga. Vi ska göra om våran inglasade balkong (/bastu haha. Så jäkla varmt där när solen ligger på) uppe till ett badrum, samt det gamla badrummet uppe ska bli en tvättstuga istället. Det kommer blir så skönt att ha ett badrum (med badkar!) och en riktig tvättstuga uppe! Vi vill börja med det helst nyss. Meen det är så himla mycket som ska göras, så vi måste ladda upp med massor av energi först haha. 

(null)

Jag tänker mig guuuld, grått, vitt & sten.  Kommer blir super!

Just nu:

Sitter jag i soffan framför brasan och kollar på Titanic som går på tvn. 

I helgen

~Idag har jag och Mackan haft en mysig dag i S-vall med lite olika ärenden. Vi åt middag på pizza hut innan vi åkte hem. 

~Imorgon ska jag på 25-års fest, det ska bli så kul!

~På söndag ska jag på bio med Mackan och svärmor, mysigt! 

Nästa vecka:

Börjar träningen igen! Jag leder ett pass tillsamman med min syster (Simone) och kusin. Detta pass som vi har gjort nu är -om än- roligare än det förra. Jag är supertaggad!

Jag ska också börja en ny kurs i utbildingen nästa vecka, sedan ska jag jobba helgen. Kanske  att jag börjar måla om i hallen (färgen står och ropar på mig), men vi får se.

 I övrigt ska jag myyyysa! 






#1 - Simone

😄👍👍👍