alltinomdenise.blogg.se

Slut
Hej!
Dagarna går i rekordfart och jag hinner inte med mig själv! 
Idag har det varit full fart med att vara inne på bibblan på skolan och lånat en bok till hemtentan och sen for jag och hämta ut nya stavar till längdskidorna som jag hade beställt på rean. 

Direkt efter jag kom hem från stan åkte jag och Agge till våra bernerkompisar + matte för en promenad i skogen! Dom har en egen väg som dom har gjort bakom där dom bor i skogen, det är så härligt att gå där !

Nu ligger jag i soffläge efter att ha varit på vårat träningspass: BodyWork. Det är så grymt bra å jobbigt pass! 
(null)
Heeeelt slut haha.

Imorgon hoppas jag på en längdtur ut i skogen (om det inte börjar snöa allt för mycket) sen har jag skola hela dagen. 

Ha det bra! 
#1 - Simone

Haha ^^
(Även att jag först tänkte att du skulle skriva ”slut på bloggen” eller nått 😂🙈)

Svar: Haha😂
angustheberner.blogg.se