alltinomdenise.blogg.se

11/1

Vilket vackert väder vi har haft i veckan! 
(null)

Jag och Angus tog oss en skidtur på stranden en dag, det var så jäkla härligt! 
(null)

Jag vet inte om solen har gjort så att hönsen har börjat värpa bättre, men mycket ägg har det blivit på sistone!
Det blir en och annan pannkaka. Favoriten är ugnspannkaka med bär i. Mums!
(null)
 
Ugnspannkaka till en form: 
 Sätt Ugnen på 225 grader. 

3 dl mjöl 
 3 ägg
6 dl mjölk 
Bär 
1 nypa Salt

~Vispa ihop mjöl och mjölk till en slät smet. Vispa ner ägg och lite salt.
~Lägg bakplåtspapper i formen, strö ner bären (så mycket du vill ha)i formen och häll sedan ner smeten.
~Ställ in i ugnen ca 20 min.


Apropå höns så köpte jag 2 st till idag! Bilder kommer imorgon. 
Dom är så coola! 


#1 - Angelina

Vilken mysig blogg du har Denise! 😍 Och jävlar vad sugen jag blev på pannkaka, den där ser såå god ut!

Svar: Åh men tack Angelina!😍 Ja den var jäävligt smaskig alltså! 🤤
angustheberner.blogg.se